Kliknij tutaj ;*

sobota, 15 września 2012

Następny filmik :)

Cześć kochani.Zrobiłam właśnie przed chwilką filmik organizacyjny i tam będzie wszystko wyjaśnione , na temat filmików i mojego kanaułu na YouTubie :)
Dziękuje za te komentarze :) . Będę również robić room tour , moja toaletka , co mam w plecaku i tak dalej.Ale dowiecie się tego wszystkigo w moim filmiku.Zapomniałam coś dodać , ale trudno .
Mam nadzieję , że spodoba wam się ten filmik. Przepraszam też , jeśli nie możecie rozczytać się tej fajniej czcionki , ale ona jest taka słodka :D

4 komentarze:

  1. 1.Jak nazywasz sie na 2 imie.?
    2.3 Marzenia?
    3.Najlepsza przyjaciółka/przyjaciel?
    4.Ulubiony kolor?
    5.Ulubione picie?
    6.Ulubiony słodycz?
    7.Ile masz lat?
    8.Masz zwierzaki?
    9.Masz rodzeństwo?
    10. Dostajesz kieszonkowe?
    11.Kochasz mnie? ; *
    12. Lubisz swój wygląd . XD?
    13.Lubisz pepsi ?
    14. Lubisz świat? ;o
    15. Kochasz swoją świnkę Pepee? ; ]
    16.Nosisz biżuterię?
    17.Ile ważysz?
    18.Ile masz wzrostu?
    19.;Lubisz tańczyć?
    20.Lubisz śpiewać?
    21.Lubisz szkołe?
    22.Lubisz zwierzęta?
    23.Lubisz swoich przyjaciół?
    24.Lubisz swój telefon?
    25.Lubisz swojego bloga?
    26.Jaki kolor włosów masz?
    27 Jaki masz kolor tel.?
    28.Lubisz blogować?
    29.Lubisz robić zdjęcia?
    30.Lubisz kwiaty?
    31.Lubisz internet xd?
    32.Wolisz lato czy zime?
    33.Wolisz wiosne czy jesień?
    34.Twoje 2 ulubione rzeczy?
    35.Masz swój własny pokój.?
    36.Masz fb.?
    37.Masz fbl.?
    38,mASZ NK?
    39.Masz GG?
    40. Masz komputeraz czy laptopa?
    41. Czym nagrywasz video?
    42. Kochasz rodzeństwo?>
    43.Kochasz zwierzęta?
    44.Szczesliwa liczba?
    45.Ulubiony słodycz?
    46.Ulubiony kraj?
    47.ulubiona ksiazka?
    48.Ulubiona Gra?
    49.Ulubiona osoba?
    50.Ulubiony instrument?

    coralowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.W jakim woj. mieszkasz?
    2.Jaki masz kolor ściany w kuchni?
    3.Masz rodzeństwo?
    4.Kiedy masz urodziny?
    5.Jaki masz laptop?
    6.Lubisz mnie?
    7.Kochasz mnie?
    8.Jaki masz lv na msp jak jeszcze grasz?
    9.Lubisz Frugo?
    10.Chcesz mnie poznać w realu?
    11.Gdzie chcesz mieszkać?
    12.Ulubiony blog?
    13.Mieszkasz w bloku czy w domu?
    14.Kolor ściany w łazience?
    15.Twoja najlepsza przyjaciółka jak ma na imię?
    16.Ulubione zwierze?
    17.Ulubiony kraj?
    18.Ulubiony kolor?
    19.Ulubiona gra planszowa?
    20.Ulubiony kanał telewizyjny?
    21.Masz jakąś wadę?
    22.Ulubiony film?
    23.Ulubiona kreskówka?
    24.Ładnie rysujesz?
    25.Masz chłopaka?
    26.Ile masz GG?
    27.Ile masz kont na msp?
    28.Kolor bloku/domu w którym mieszkasz?
    29.Ulubiona piosenka?
    30.Fajnie ci się ze mną pisze ? XDD


    julia-juuliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń