Kliknij tutaj ;*

niedziela, 23 września 2012

Przepraszam :C

Jak zwykle zawiodłam ;c . Zawiodłam was wszystkich.Nie pisałam długo notek,ale chyba nie wiecie dlaczego.Mam dołka , fatalnego dołka :C . Ale poprawie się obiecuje,postaram się w tygodniu pisać ,ale nie obiecuję.Mam dużo dodatkowych zajęć.Wczoraj już napisałam notke,ale coś przerwało i nie zapisała mi się :C . Dlatego przepraszam was jeszcze raz.Obiecuję Ci Jula,i obiecuję Ci Karola,że dodam wam komcie , bo wcześniej tego nie zrobiłam -.-" . Zrobiłam już 2 filmiki .
1.Malowanie na ślepo-Czyli ,że nie mam nigdzie lusterka , a się maluje . xd
2.Mój poranek przed szkołą-Czyli malowanie,wyjście z psem itp..
Te filmiki zapewne wgram niedługo , chociaż nie wiem.. Teraz w domu mamy remont , więc wiele się dzieje.
Wchodzcie i piszcie komcie ;* . Napewno się poprawie . A teraz pare starych (?) fotek . Bo dawno ich nie było.
                                                            Omomom♥.Moja tapeta ..
                                                                   Moje piegi+oko ; D

                                                                 To było masakrycznie dawno O_o
                                                                     ♥
                                                             Pepe jak był malutki . xd
                                                                   Lubię to ♥
A na koniec mój kochaniutki piesek jak śpi ♥
Bye ♥

3 komentarze:

  1. Dobra spoko ;3 Sorry, że tak ci pisałam, ale myślałam, że po prostu masz mnie gdzieś i dlatego ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. FAjny blog i post ;DD Zapraszam do mnie http://kacikwiki.blogspot.com/ + Obserwuję Liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń